OBDRŽELI JSTE ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědět. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
CHYBÍ NĚKTERÉ POLOŽKY, NEBO DÍLY?
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na kasumex@seznam.cz.
NEJSTE SPOKOJENI SE ZBOŽÍM ?
Nesplňuje.li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.
CHVALTE A STĚŽUJTE SI!
Budeme rádi, pokud nám sdělíte Vaše zkušenosti s našimi službami. Potřebujeme vědět, že jste spokojeni, ale také hlavně, kde jste spokojeni nebyli. Jedině tak máme možnost napravit chybu a změnit systém k lepšímu.