Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
ZK
Zdenka Kodadová
JP
Jan Pokorný
LS
Lubomír Skočík
MH
Miroslav Hořejší
JK
Jan Kroc
FB
František Beneš
LM
Luděk Makrlík
MC
Miloslav Chott
JP
Jiří Pergl
Velice spokojen.
MG
Milan Gonšor
Dobrý výběr a ceny. Rychlá expedice a doručení.
JS
Jaroslav Staša
Super ceny, rychlé dodání. Všem vřele doporučuji 👍👍👍
VM
Vladimír Meluš
JP
Jaroslav Parýzek
Ano, jsem s obchodem Kasumex spokojen.
JV
Jiří Vavruška
VK
Václav Kuchař
PB
Pavel Brauner
IT
Ing. Jan Tomíček
J
Jirka
Již jsem totéž ohledně spokojenosti na Kasumex před pár dny odpovídal podrobně myslím od Heuréky už nevím. Tedy pardon nemohu ztrácet čas. Stejně tak když se mě Heuréka či vy ptáte na hodnocení třeba 10-20 položek (olejové čerpadlo, filtr, pilník kulatý, pilník plochý, olej do paliva, olej na řetěz, primer, ...). Prakticky stejný dotaz na hodnocení vy, Heuréka... Vypište prosím pěkně klady, zápory, popište výrobek a spokojenost, zhodnoťte, ohvězdičkujte... Nejsem digitální feťák, nemohu tolik času života a jednotek mé pozornosti zdarma věnovat této činnosti, to se na mě nezlobte, jde doslova o hodinu a více při více položkách a totožně to dublovat pro Heureku co mě pošle dotaz a později pro vás Kasumex co mě zašle stejné dotazy, kdo vše se ještě bude ptát?! Přátelé moji milí, z hlediska vyššího principu marketingu je fundovaná recenze a zkušenosti z praxe a užíváním ověřeného zákazníka technika přínosná pro všechny kromě toho kdo to píše a věnuje čas. Tedy pěkně prosím, už při nákupu dejte slevu třeba 10-20 % tomu kdo se pod hrozbou sankce zaváže napsat pravdivou recenzi a stát si za ní, prostě koupí výrobek levněji a bude hodinu dvě (při více položkách) pečlivě vypisovat pro a proti a popis a proč to a ono atp. Popíše situaci nákupu, platby všechno co budoucí zákazníky zajímá. Nemám sílu psát a vyplňovat vše znova, neb jak jsem zmínil prakticky tutéž dřinu jsem již na ony koupené produkty od Kasumexu obdržel od Heureky či koho. Asi to marketéři nevědí jaké peklo zažívá zákazník co koupí přeženu 100 drobných cetek náhradních dílů a musí několika firmám vyplňovat jejich zpovídací doklady a to vše zdarma. To prostě není možné, tedy se na to člověk vykašle, pokud žádost dojde znova a znova tak člověk dá ten mail toho odesílatele do spamu, aby jej to již neotravovalo, nebo to odflákne. V každém případě je člověk naštván jako hrom. Udělejte nějaký filtr. Neřeknu popel když koupím něco tedy jednu věc nad 5-10 a víc tisíc, tak OK. ALE pokud koupím 100 cetek po koruně a psát ke všemu elaborát a ještě pro více dotazatelů, tak to pardon. Prostě už při nákupu ať se má možnost zákazník upsat k dvojrecenzi třeba po týdnu a roce užívání a ať za tuto službu je ohodnocen, ostatní ať dají jenom hvězdičky, to jsou sekundy a nikoliv déle. Tak jako mě zdrželo podrobné hodnocení co jsem posílal té Heurece, tak asi vnímáte jak vás zdržuje tento můj komentář. Recenzi zdarma napíši třeba na jednu nejdražší věc a nikoliv na vše. A pokud Heureka byla rychlejší a vytěžila zákazníka a jeho čas, tak ať to poté automaticky zrcadlí firmě co produkty prodala, nebudu totéž psat znova!!! Pěkný den všem.
J.
VK
Vojtěch Kříž
JB
Jan Bursík